FUCK YOU HALEBOP!


Sitter ´hemma nu och dampar på att min pin-kod på mobilen är låst och jag inte kan hitta den någonstans! så blir jag glad när jag kommer på att om man går in på halebops hemsida så kan man säkert hitta sin pin-kod där ! men NEJ, NEJ, NEJ fan heller att man kan det! då ska man ringa 148 från sin mobil (vilket är jävligt svårt eftersom att den är låst!) eller skaffa ett konto på hemsidan (vilket man bara kan göra genom att lämna sitt mobilnummer och att dom skickar lösenordet till din mobil med ett sms) JAMEN JÄVLA SMART VA!!!!?
Jag är liksom väldigt beroende av min mobil, men nu har jag ingen! ni undrar säkert hur jag kunde vara så klantig att knappa in fel pin-kod tre gånger på en mobil jag haft i snart ett år, ja det undrar jag med fan!
jaja. Det finns en sak jag ville säga FUCK HALEBOP , NI SUGER KUK...

Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0