sunday morning..



Godmorgon alla glada!
eller glada och glada, det är ju söndag så det finns väl inte så mkt att vara så glad för.. men det kan ju finnas annat att vara glad för ! t.ex att det är ganska fint väder ute :D (även fast det är fucking freezing cold och det blåser som fan!) ;)


Hur kan ett gott skratt förlänga livet
när tiden går snabbare när man har roligt?

nåt att fundera på ;) !

Ja , som sagt. Söndag idag. inte den roligaste dagen på veckan precis, man bara så mkt INTE längtar tills imon! fyfan fy!
Fick ett sms inatt av carro först - nåt om att klockan 2 någon gång skulle jag få ett spännande besked, och att jag inte skulle somna och isåfall ångra mig, ja jag hade redan somnat när jag fick det smset så ;) men så hade jag fått ett till sms från okänt nummer, där det stog, - hej! jag har värsta grejen att berätta för dig. men då sov jag ju med (a)
gissar på carro, men ;) maha .
aja nu ska jag käka frukost :)
hoppas att ni får en bra söndag allihopa!
HEJSVEJS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0