waaaoaaa

Sitter i skolan nu, hur tråkigt och jobbigt som hellst, skulle kliva upp tigigt i morse och jag trodde jag skulle dö. fyfan va trött ! kanske också för att vi inte somnade före ett eller vafan klockan var, inte så intresserad vid det tillfället.
Sitter iaf och skriver geografi nu, händer inte så mkt.
vi skulle få sluta tidigare idag , och är läraren och vickis snäll så får vi nog åka på halv ettan (A) maha.

igår var en skoj dag i skolan iaf, haha tkr jag . faktiskt! hade foto och fick göra våran egen kamera, skitfränt. ! vet ni hur man gör en fungerande kamera av en plåtburk? det gör jag! jag tänker inte berätta hur ;) om ni är nyfikna så får ni fråga, men det var hur coolt som hellst :)
så hade jag ju malin med mej så vi hade ju skoj bara av varann ,  haha . ojoj. ;D
liten grupp var vi också vilket också var skönt !
sen på kvällen vart det mys med älsk eftersom han inte hade någon träning för första ggn på väääldigt länge , haha. mys de <3

Idag är det fredag, och faktiskt så tycker jag den här veckan gått fort ! härligt och jag ser fram emot en lugn och mysig helg med nära och kära :)
ikväll kanske man ska träffas flickorna, ska väl snacka lite om engelskan och sen spela lite sanning och konka om vi vågar ;) hah!

aja, nu måste jag fortsätta kolla lite , är så gott som klar men det är ju alltid bra och kolla lite extra :)
seya guys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0