When no one´s listening ..



Vad är meningen med livet egentligen?
Det är en ganska bra och klurig fråga som ingen riktigt vet, vissa kanske tror att dom vet. men faktiskt så tror jag att alla har en egen mening med livet, man måste bara hitta den. nån som hänger med? nej , jag förstog väl det.
men iaf. varför måste det finnas en mening med allt då? det kanske inte alls är någon mening med att leva? varför skulle det vara så självklart egentligen?
vissa dom tror på gud, visst får man det men seriöst! en gubbe i himlen som är miljader år gammal och skapade gjorden? av vadå? pape mache. (ja gud vet vad) maha finurligt!.
ibland tror jag på gud, eller tror och tror, jag ber att något som jag vill ska hända ska göra det och säger att om han gör så att det blir så så kommer jag att tro på honom! men visst, efter att jag fått som jag vill så tror jag inte på honom ändå.
ajabaja! men ändå funkar det varje gång.
aja, jag kanske ska sluta rabbla på mina konstiga tankar.

Johan

hejsvejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0