bowlingonsdag!

hejsan :)
idag började dagen med att jag skulle in till ungdomsmot klockan kvart över nio och johan skulle följa med mej. men då var det bara så att ingen av oss smart asses hade ställt klockan så jag lyckades (tack och lov) vakna halv nio så blev det lite panik men bengt-erik skjutsade ner oss :) gick in där och det gick bra.
så drog vi hem till johans mormor och morfar, och på vägen dit så gick mitt skosnöre upp så jag frågade johan om han kunde knyta det åt mig (jag hade en så kort tröja så ville lixom inte böja mig ner just då..) och det gjorde han , och medan han gjorde det så la jag märke till att det stor en gubbe längre bort och sitrrade med öppen mun, haha och sen när vi gick förbi honom så sa han - jag trodde att du höll på att fria till henne men sen såg jag bara att du knöt skorna! (med en liten besviken min också kan tilläggas;)) så vi skrattade lite och fortsatte sen !
när vi kom fram skulle mormor till tvättstugan så vi följde med dit och gick sen in och fikade :)
efter det skulle vi möta ankie vid bussen (och ante också fast det visste vi inte då) men kom inte därifrån förens ett långt tag efter att vi bestämt ;) menmen, mys det!
så vi mötte upp ankie och andreas och gick in på stan . där gick jag in på apoteket och sen kom myllan också :) (hoppar över lite detaljer så som när vi var på toa och så som kanske inte kan vara så intressant om ni fattar;)) så drog vi till jernvallen för att lira (vänta,nu ska jag bara åka och hämta johan från gymmet, kommer snart tillbaka ;))
(Tio min senare) Tillbaka ;) okej, då fortsätter vi. väl på bowlingen så gick det rätt så bra för mig ändå, ledde ett tag men sen gick allt åt helvete minst sagt, haha. set finns ju likosom ingenting som jag ska kunna vara bra på, menmen :p
tillslut slog ja två strike i rad i slutet och slapp iaf komma sist! ante vann, sen ankie, sen jag, sen johan och sen myllan ;) men dom var asduktiga allihopa säger ja :) kul hade vi som vanligt! ;)
så sen så var vi hungriga så vi drog till monroes och käkade tacosbuffé! mumma :D och johan bjöd mej så det var heller inte helt fel;) tack älsk <3
mätta och belåtna åkte vi alla hem .

så fort vi kom hem blev det "påskkalas" hemma hos monica:) najsnajs. käkade massa *igen* och kollade lite på film:)
så eftersom att jonas börjat gymma så ville han att johan skulle göra honom sällskap så dom drog dit, där jag just hämtade honom :)
nu har jag bäddat sängen, fixat film, lite ljus och nu fattas bara johan som satte ner arselet nere vid tv:n  iställer för här hos mig! :( som vanligt alltså! nej nu ska jag dra med honom upp ;)
hadet bra och tack alla som gjorde min dag så bra som det bara gick :D

föresten så kommer malinbejbi hem idag ! :D <3 finally!

godnatt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0