good days, not today.



hejsan hoppsan.     sitter hemma nu men världens ondaste huvudvärk!
Asjobbigt, men det är bara att bita ihop, missar inte jätte mkt i skolan idag iaf så jag behöver inte känna extra stress på grund av det men stressad är jag ändå så det räcker. suck .
och inte kan jag koncentrera mej heller, inte nu! jag vill bara sova sova tills denna satans värk försvinner, vet inte hur många värktabletter jag knarkat i mig. men inte blir det bättre inte, nejnej. kanske sova hjälper.
jag tror jag måste skaffa sömntabletter, det var ca, två veckor sen jag sov ordentligt, inatt var det värsta natten på länge ! när jag väl somnade vaknade jag av hemska mardrömmar hela tiden! usch usch. det gick väl bra så länge johan låg bredvid men sen stack ju han så då var jag ensam, eller ante låg ju i rummet bredvid och snarkade men jag ville bara krama om johan eller typ ankie eller malin eller nån, mamma kanske. haha. johan trodde jag sov dåligt för att pappa stack till Kina i tio veckor igår, men hallå? jag är väl inten mes heller, visst kommer jag sakna honom men jag klarar mej, det har jag gjort förr. gooodie de !   själv tror eller vet egentligen att det är all stress i skolan som gör det. menmen..

 aja imon äre nationella i engelska iaf så det är bara att försöka sova inatt annars går då det åt helvete ! fast d kanske det gör ändå.. nejdå det ska gå bra! pleeeeeeeeeas.
jaja, hadet bra ! <3

Kommentarer
Postat av: Sanne - Just nu REA på bloggdesigner!

Usch, det är aldrig kul med huvudvärk :/

2009-04-29 @ 13:18:23
URL: http://sannelovesjoel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0