men jippie..



skolan nu, började med spanska men det var bara jag där. hade "missat" att vi fick sovmorgon idag, sen samhäll som vi heller inte behövde gå på, klant dubbelt upp!

och fan vilken skit man sitter i! ska skriva klart ett arbete på ca. 7 sidor till imon! jag har typ två!? sitter nu i skolan och fattar nada ! bläbläblä. kissnödig också men jag HINNER inte gå på toa! inte sitta här heller men whatafuck! sucks.
längtar tills imon, då äre sista dagen ! men ändå inte eftersom att mitt oklara arbete ska in då ! jag hinner inte inte inte ! omöjligt..
snart kommer malin iaf till skolan ! då kan hon trösta mej lite hoppas ja minsann. jag blir galen :( blä
.
nej nu ska ja på toa innan matten ! hejsvejs hade blaaaa.


Kommentarer
Postat av: frida

Tack tack ;) härligt va?

2009-04-02 @ 14:50:00
URL: http://fridasklotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0