det var en gång..






Hejsan.       Då var det onsdag igen , den längsta och tråkigaste dagen på veckan, slutar klockan fem idag! fan..
mycket segt kan ja lova.!

här kommer dagens spökhistoria, en dålig en men jag hittade ingen som jag tyckte var bra.


"Det var en gång en flicka som fyllde 7 år. Hennes mamma hade inte köpt en present till henne så hon tog med sig hennes dotter och gick till leksaksaffären. Inne i leksaksaffären såg flickan en docka som pekade fram 7 fingrar.
Hon sa:
-Mamma, mamma den här vill jag ha den pekar exakt 7 fingrar och jag fyller så många år
,då sa mamma:
-Ja okej.
Så gick dom till kassan för att betala då expeditorn sa:
-är ni säkra ? ni får inte lämna tillbaka denna docka , det är för många som har lämnat tillbaka den här dockan redan.
Då sa mamman :
-Nej, vi ska inte lämna tillbaka den, den är så söt.

På natten vaknade flickan av en röst som sa:
-Jag ska döda dig , jag ska döda dig .
Flickan kollade runt om kring i rummet och tänkte att det bara var inbillning
och sedan fortsatte hon att sova.


Nästa dag sa flicka till sin mamma vad som hade hänt
då sa mamman:
- det är nog bara inbillning men du kan få sova hos mig om du vill.
 

på natten så vaknade mamman av en röst som sa :
-jag ska döda dig jag ska döda dig.
mamman kollade runt omkring i rummet och såg dockan, fast på golvet och inte på hyllan där hon hade lagt den, den kanske hade ramlat ner tänkte mamman.

Nästa dag vaknade mamman och gjorde iordning lite frukost , sen skulle hon gå och väcka hennes dotter när hon såg att hon var död! det var blod överallt på den vita sängen. det rann blod ur halsen ur munnen , ur hjärtat och ur öronen , sedan såg hon dockan, och då pekade den 8 fingrar .

den hade alltså dödat 8 stycken . 

det var det . ses hej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0