<3


Eftersom att jag som sagt är helt besatt av twiligt sagan kommer här också lite information om just det!
DVD:n Twiligt har varit ute i mindre än två veckor i USA nu och har redan sålt över 5.6 miljoner exemplar! filmen är en av de mest sålda DVDer år 2009 och har alltså bara varit ute i två veckor ännu, och då är det bara över USA den är släppt! tänk bara när den släpps i övriga världen, jag menar oj ;) jag vet iaf att jag kommer att köpa den, och flera av mina kompisar har också redan bestämt sig för samma sak ! det kommer att bli kul att se hur många DVDer som kommer att säljas när den släpps senare ;)



längtar till nästa film!  och såklart tills första kommer till sverige ;) DEN 29 APRIL KOMMER DEN! har jag hört ;) på myllans fördelsedag<3

Kommentarer
Postat av: frida

Ja, gud vad jag längtar!! :D Tänkte läsa om alla böcker, på engelska ;)

2009-04-02 @ 14:49:19
URL: http://fridasklotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0