fucking fuck.



hallå.

sitter nu och kollar på MTV, borde egentligen plugga eftersom att hela mitt abete som skulle in ifredags egentligen försvann hela skiten och jag fick börja om ! ffuck it.

känns så jävla segt, lovet ska ju vara lungt och skönt och man ska ha all tid i världen och göra massa saker, allt utom plugg! faaaaaaaaaaaan så jävla pisst!

men jag tror jag hinner klart med det idag om jag bara kan lyfta på arselet och slå mig ner på den satans datorstolen.


aja,imon blire iaf bowling !  najsnajs!

 men nu ska ja kila :) hade gött allesammans och glad påsk!



Kommentarer
Postat av: frida

du är utmanad! Kika in på bloggen, och anta utmaningen ;)

2009-04-08 @ 10:40:47
URL: http://fridasklotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0