balahahaha



Hejs.          finally friday ! yep. det är fredag igen, dagen vi alla längtat efter är tillbaka :) den som bara kommer en dag i veckan men som vi alla vill ha varje dag, eller inte varje dag, lördag kan man ha varje dag, annars måste man ju gå i skolan hela dagarna ! och det går ju inte såklart, fytusan , inte ens någon helg och det är ju lixom det jag försöker få fram att det är vad vi vill ha, hah ! dumma mej.

Sitter i skolan nu iaf och har skrivit historia och svenska, gjort ganska mycker så jag är faktiskt ganska nöjd med mej sj ! yeeh, sen fick jag MVG på ett foto-arbete jag fick tillbaka ifår, happyhappy! :)
vettefan om det blir någon spökhistoria idag, jag hittar ingen ! ingen alls, alla suger eller så har man hört dom, ingen bra alls. snälla kan någon kanske hjälpa mig att hitta en superläskig spökhistoria ? ska leta lite nu men hoppas inte allt för mke ;)

nope, det kommer nog en senare, kanske  ;) seya ! hejsvejs

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag tänekr inte hjälpa dig leta eftersom mina spökisar inte duger;P haha.

2009-04-24 @ 16:51:59
URL: http://modig77.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0