sihalalala



Idag är det fredag och jag är mycket glad över det ! det ända som tar emot är att det är skola och långdag och att det kommer att fortsätta när jag kommit hem också.
jag känner mig förföljd av läxböcker och massa papper! stress stress, det är väl det värsta som finns, men ledighet är det bästa och sån finns inte i min värld för tillfället.. tyvärr!
ikväll vet ja inte alls vad jag kommer att hitta på, jag borde plugga som jag sa nyss men alla vet väl att det kommer aldrig att hända? nejnej, det blir antingen mys med älsk eller med mina bejbisar! jag och mamma är iaf hemma sj :) pappa och bror stack igårkvälls till sälen på tävling och jag fick inte följa med ! *SUR*
nejdå, men det är skänt att vara ensam hemma med mamma, :) det blir gotta mat och skoj ;D yeey!

imorgon blir det nog bio med älsk :D självklart ska vi se Fast & Furious! längta :D vill se den! hoppas att det blir av bara, :) fick ju iaf en biobiljett av johans mamma i påsk present weee ! så det är massa bra !
sen får vi allt ta och se efter vad resten av helgen bjuder på. det har ingen någon aning om ännu! spännande! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0