"Beyond all fear"



Hello! Just nu sitter jag och kollar på 2 1/2 men, det är ju lixom hur kul som helst! haha.
Sen var det ju så att jag skulle plugga men när jag kom hem var jag såå trött och hade såå ont i huvudet så jag hann inte mer än att käka, skicka några sms med ankiie, innan jag somnade pladask med plugget i min säng. Fast jag sov i kanske en halvtimme sen låg jag bara och "nästan sov" haha.
Nu kunde jag bara inte skriva plugg eftersom att min hjärna verkligen inte fungerar att skriva mer än just detta. ;)
Företsen så klev jag just upp så jag ser ingenting heller, haha !
Gustav kom hem iaf innan jag hann somna och hade varit och åkt lastbil till ockelbo med Johan och han var helt gaalen va roligt det hade varit, hehe, och han hade fått två cokes, haha ojoj. Han har tur han ;)

Nej nu ska jag ta en kopp choklad och sen försöka få fram lite info om det jag ska plugga om, får se hur det går.. hehe.
Imorgon kommer jag också hinna skriva för vet ni när jag börjar då ? ;) 15.25 så jäkla onödigt, menmen jag klagar inte ;) så det blir tre bussen in imon! yeeah ;) Ha en bra kväll! Kram


Fiijah           v

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0