Dagen idag



Hallå, kom nyss hem från j.fors, var egentligen tänkt att vi skulle stanna där inatt med johan skulle gymma och då hamnade vi här igen, ont i huvudet och mår illa, tröök..

Idag var Anna , johans syster hemma så vi åt och fikade, hon är så gullig. trevligt , fast jag var redan så mätt så efter mådde jag vääldigt illa ! hehe. sen bar det av hem till johans mormor, stannade där och pratade lite innan vi åkte hem.
Dagen har varit helt ok trots att jag inte gjort nåt speciellt, en skön lugn dag. En sån dag man behöver bara några dagar innan skolan, stressen och plågan börjar igen..
Imon blir det nog jobba, (måla uthuset..) trööögt, hoppas jag känner mej bättre då. Sen ska jag nog träffa malin !

Nu blir det film och mys med älsk när han kommer hem från gymmet. Byebye.


------------------------------------------------------------


Fiijah                 v

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0