Dagens planer..



Hej. Kom nyss hem , eller nja inte nyss kanske men jag har iaf varit i Gävle och valbo men nu är jag hemma! Handlade bara en kameraväska till mina kameror! SUPER :D Sen gick jag bara med mamma pappa och bror och kollade vad dom handlade, haha. Var inte alls på shoppinghumör så. Men hungrig var jag som vanligt så vi käkade gott på "Helt enkelt" Mamma, Pappa beställde pasta med når gott, och gustav en hamburgare ofc, haha, och jag åt oxfilé med bea och pommes (a) hiihi. Gott var det och jag är mätt fortfarande, men snart hungrig igen säkert ;) ska käka soppa ikväll, hmm. men mammas mat brukar vara god så , vi får väl se om det är nåt att hänga läpp för ;)

När Johan kommer hit ska vi nog in till sandviken för att inhandla godis och hyra en film ;) mmmmn!
Får se om jag hinner träffa min söta myllan idag eller om det blir imon ! Hoppas på en promenad iaf ;)
Men nu ska jag plugga lite... bläääää. Kram!


Fiijah          v

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0