Fiijah freaked out!



Fick nyss ett samtal från pappa som är i Kina igen , han berättade att det var en storm eller tornardo i det här fallet som var på väg in som mätte 8/8 på skalan! Så helt plötsligt bröts samtalet ! I freaked out! MAAAAAAAAAMMAAAAAAAA!!!!!!!!!
Som en höna sprang jag runt i huset, letade efter mamma som en galning, men det visade sig att hon inte fanns någonstans, inte ens under soffkuddarna (ja, jag letade under dom med..) Så jag bestämde mig för att ringa på hennes telefon utan att tänka skriker jag när hon till slut svarar - PAPPA FLYGER RUNT I EN JÄTTETORNARDO BLAND EN MASSA KINESER I KINA!, men det visade sig vara hennes telefonsvarare som jag pratade med, och om man säger så att.. tur var väl det! Men så ringer mobilen med en väldigt irreterande ringsignal som jag inte ens visste att jag hade och jag kastar mig på den, och ja det är dadi! wee. gissa om jag blev glad, men än har inte tornadorn kommit så, ännu inget lugn.. Sen gäller det att förklara för mamma om alla grejer som ligger på golvet.. (a)

Imon bär det av mot leksand sommarland med johan, ante, anna och kanske göte :) sweet, jag vill bada och åka roliga rutchkanor (STAVFEL) det kommer bli skoj :) typ sista roliga resan detta sommalov! tråkigt men jag antar det är sant. men nu ska vi njuuta av den tiden som är kvar ;D

Nu ska jag äta nåt innan jag dör ! hejsvejs :D

Fiijah         v

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0