kalas



Hej, nu är jag hemma igen.  Det jag skulle göra i sandviken var alltså min första körlektion, en dubbel lektion för att se om jag behövde stora lektionspaketet eller lilla, så jag körde i 70 min.
Själv tyckte jag att det hade kunnat gått bättre, men jag var ju nervös och det var en ny bil, konstig bil. men enligt läraren körde jag som en dröm och att jag skulle ha prov och uppkörning så att jag kunde få körkortet så fort jag fyllde 18, det blev alltså lilla paketet! En sån lättnad, inte bara att jag imponerade på läraren och att mamma och pappa blev nöjda, men också med att det är över ! nu kommer jag inte alls vara lika rädd nästa gång, tror jag!  :)
När jag vaknade imorse ville jag byta dag till det (x men nu är det skönt att det är över!
Sen kom mamma och hämtade mej så åkte vi till kicki som fyllde år, :) fikade och sen pratade jag med carrolutt som åker till turkland på torsdag! mkt skratt kan jag lova ;) Hoppas att hon får det bra där borta ! :D

Nu sitter jag hemma och kollar på en film, mår illa gör jag också, det känns precis som när man åkt bil hela dagen och är åksjuk mer än någonsin , asäckligt.. har ont i huvudet också men det beror nog på vädret tror jag , heh.
Ska nog sova lite, blev trött.
Bye.


Fiijah                 v

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0