Kärlek i över två år



Idag, eller just nu inatt är det två år med älskling , eller egentligen så är det mer, men det var idag, den 10 augusti klockan 00:55 som han frågade om jag ville att vi skulle vara tsm. Sen var det en tid innan dess vi blev tillsammans på "riktigt" som man kan säga att vi var ett par redan innan denna dagen, men det är ju nu det blev säkert. själv kan jag avslöja att idag är det ca. tre och ett halvt år sedan som jag började tycka om johan. så kan det vara, men är man feg och blyg så kan det ta ett tag. men se nu så bra det går. jag har aldrig varit lyckligare än jag är med honom och jag vill vara med johan resten av mitt liv, det kan jag ärligt säga. Jag vet att jag har några kompisar som tycker att man skulle känna sig instängd och kanske sakna att vara med någon annan, och dessutom har jag aldrig varit med någon annan än johan, men jag kan som sagt ärligt säga att jag mår bäst av alla, man säger att ingen är perfekt men johan är perfekt för mig! Jag älskar dig johan mer än någon annan älskat någon någonsin. 2 år är ingenting av den tid jag vill tillbringa med sig :) du och jag det är kärlek det.. :)           Just nu ligger han precis bredvid mig och snarkar, vilket är fullt förståeligt eftersom att klockan är ett snart och han ska upp och jobba klockan halv sex imon, men då är jag värre och har ställt klockan på fem, för jag ska upp och göra frukost till min älskade, hahah! Det blir lite orginellt med ägg, bacon, gröt och juice med en macka eller så. Bullar upp med något ;) haha, han kommer iaf vara mätt och belåten när han lämnar mitt hus imorgon! ;) hah.
På kvällen när han kommer hem från jobbet blir det nog ingenting "speciellt" ingen lyxkryssning, utan en film god mat hemma och bara njuta av att ha varandra :) helt okej.

Nu ska jag kolla på en till film och sen ska jag försöka klicka in detta inlägg så att det publiceras prick klockan 00:55, vilket kommer att bli mkt svårt eftersom att jag inte har den blekaste om vilken klocka jag ska lita på, haha! Om jag lägger in den när det är 55 på min dator kommer den att vara 54 eller 56 på blogg.se. haha. ja vi får väl se hur jag lyckas med det. Godnatt allesammans!

PS. jag saknar min grekmalin! men snart kommer hon hem :) <3

Fiijah
              v

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0