"Mad world"



Godmorgon, Som ni säkert ser har jag fixat en ny design! Eller fixat och fixat, valde på en av dom fula man hade att välja mellan på blogg.se har ingen aning om hur man gör för att göra en egen men om jag bara visste skulle jag mer än gärna göra en och slippa dom här fula och tråkigt som finns just nu att välja mellan, men men, tråkig blogg, tråkig header. så äre väl i guess ;) Kanske kan be någon jag känner att hjälpa mig, för jag vet några som har fina :) aja.
Vaknade i morse av ännu en mardröm, har sovit så bra inatt faktiskt! Äntligen! så skönt, men så måste jag ju bara vakna av en satans dröm, men då låg ju älsk bredvid för en gångs skulle när jag vaknar så det gick bra ändå ;D

Idag kommer nog att bli en seg dag tror jag, jag börjar bli lite förklyld så det blir nog mys med johan idag bara :) en film eller så :D så måste jag ju plugga lite också .. fan! Men nu äre bara att köra på, det har jag lovat alla. så fuck it.
Nu ska jag iaf göra nåt att äta. Byebye.


Fiijah          v

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0