mysanspysans



Hejsan :) Igår var myys ! Idag är det 2 år och 1 dag , hehe..
Idag fyller min faster kicki år så vi ska väl in till sandviken och fira henne till klockan tre tror jag det var, men klockan tre har jag en annan sak som jag ska göra.. och jag är rädd, jag tänker inte säga nu vad det är som jag ska göra utan det skriver jag sen när det är klart, om det gick bra vill säga. haha, jag är nervös iaf, väldigt nervös. så mkt kan jag säga ;) !
Ikväll ska jag nog åka till j.fors tror jag. får se vad vi hittar på, men det blir nog ganska tidigt att sova för det har jag inte gjort mkt av inatt, var helt enkelt inte trött, eller så var jag så trött att jag inte kännde av den och kunde sova, nåt var det iaf, men att jag har problem med att sova var ju såklart inget nytt! menmen..

På torsdag kommer min sweetypiie hem! Då blir det fuuun! :D kanske ska vi åka och tälta i storsjön om vi får med oss folk! wee. :) taggad. På torsdag åker även Carrolutten till turkland! alla åker bort och jag är avundsjuk för jag har hela sommaren suttit hemma och möglat, haha. Och på fredag kommer dadi hem ! :D
Nu ska jah laga mat tills mamma kommer hem :) Have a nice day!

Byebye.


Fiijah           v

Kommentarer
Postat av: MM

om 35 minuter lamnar jag hotellet :) ses imon! <3

2009-08-12 @ 18:39:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0