GODmorgon?



Godmorgon, eller inte..
Natten var hemsk, det är förkylningstider igen och jag har blivit smittad, inte särskilt kul!
Allafall kunde jag inte somna igår (vilket såklart inte är så ovanligt) för jag var täppt i näsan, ont i halsen, mådde illa, ja ni vet väl hur det är att vara förkyld! Så i morse när jag vaknade kände jag mig som en svullen potatis eller nåt (hur nu en sån känner sig?) Jaja, det kändes allafall inge bra, huvudvärk, ont i halsen osv..
Var vaken också när Johan skulle upp på praktik, och vet ni när stackaren skulle iväg!? Klockan 02.00 skulle han vara i Gävle! Så han fick kliva upp 00.55, helt sjukt, och så slutar han klockan tre på eftermiddagen! HUH!? 13 timmar, så länge får man väl inte ens jobba, och han får inte ens betalt! Jag blir nästan lite sugen att ringa upp och fråga hur dom har tänkt! haha. menmen..
Nu är jag allafall hemma och ligger i soffan och kollar på nåt tråkigt barnprogram, typ sånt som pyttesmå barn kollar på när dom ska lära sig engelska, såsom hello, yes and no. haha, men jag kollar ändå för jag väntar på Svampbob ! ;) hah! Sen ska jag nog gå och lägga mig en stund, börjar känna mig trött! Vilket kanske inte är så konstigt.

Kram.



Fiijah           v

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0