Igår, idag, imorgon..



Godmorgon kanske man ska säga, även fast jag faktiskt varit vaken länge. Pappa väckte mig klockan nio och frågade om jag ville följa med dom till leksand sommarland idag, men eftersom att jag redan varit där och haft trevligt så kände jag mig nöjd och bestämde mig för att stanna hemma ! Så nu hamnade jag här :)

Gårdagen var faktiskt rikigt bra :) Iaf enligt mig. Började med att jag vaknade klockan halv 11 i j.fors, klev upp och klädde på mej, sen gick jag ner till bussen som gick 11, där satt redan malin och malin (myllan och mallan) ;) Vi tog sen bussen till Gävle från rese för där skulle vi in på mary kay och testa ansiktsbehandlingar, krämer och sånt!
Vi hittade dit ganska direkt, konstigt nog för det låg långt inne på ett industri område ungrfär och inga skyltar eller nåt alls, det var nog ett mirakel att vi hittade kan jag tro! hehe. Men vi hittade iaf och det var riktigt trevligt :) och mitt ansikte är lent och mjukt! me like!
Sen åkte vi in på stan och käkade, jag och mallan käkade en varsinn sub (babway macka) supergott! och myllan som saknat sin kebab åt också en macka, nej ja skoja. kebab såklart! Sen gick vi och kollade lite i affärer innan bussen hem skulle gå :) jag hittade leggins, ankleband,pannband och örhängen :) on sale! najs..
Sen tog vi bussen hem och gick ganska direkt ner till angelica som hade grillkväll! Men jag som var mätt av min macka hade inget med mig, vilket jag ångrade när det började lukta grillat! MMMN,! menmen .
Senare hade vi lite tävlingar, skojskoj! :D så blev det "skönsång" (HAHA) och så stack jag hem vid 11 tror ja hon var för då skulle pappa snart komma hem från Kina igen ;D wee! Sen kom han och vi satt och pratade en stund och sen gick vi alla och sov. (:

Idag blir det en lugn dag hemma, behöver en sån tror jag även fast dom flesta dagarna på sommaren varit sånna dagar! men det är sköönt ! ikväll blir det grilla eftersom pappa ätit kinesmat så länge, mohahah ! Hoppas på att få trätta myllan också! :D Nu ska jag åka till ica och handla nåt att käka till lunch, men det är bara det att jag är inte sugen på nån mat alls, jag kan inte komma på någonting som jag skulle vilja äta ! och ändå är jag jättehungrig. konstigt varit så i flera dagar nu .. jag som älskar mat, kanske ätit så mkt mat att jag tröttnat på det, hmmmmmm.... maby ?
aja, får se.. Hade bra :)

Byebye.


Fiijah            v

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0