"Lost without you"


Har man tråkigt så har man ;)

VEM:?
Vem är i rummet med dig?
Ingen alls förutom jag.
Vem fick du senast sms av? Myllansöt!
Vem tänker du på nu? Funderade just på vad pappa, johan och micke gör i Mora :p
Vem pratade du senast i telefon med? Mamma
Vems hus var du senast i? Myllans igår :)
Vem sa du senast jag älskar dig till? Johan!
Vem sa senast till dig; jag älskar dig? Johan!
Vem önskar du var med dig nu? Just nu var det faktiskt skönt att vara sj.
Vem är din favoritsläkting? Jag tkr om dom flesta.
Vem i din skola går dig mest på nerverna? ssssssssshh!

VAR:?
Var går du i skolan? På bessemer.
Var är din telefon? Den ligger bredvid mig i soffan.
Var är din mamma? Utanför och solar tror ja,
Var sover du? I min säng såklart.
Var handlar du mest? Ja, olika.
Var fick du tag i tröjan du har på dig? HM
Vart åkte du bil senast? igår till hyttan :)
Var i ditt rum är du? Jag är inte i mitt rum!

VAD:?
Vad åt du senast? Mat
Vad drack du senast? Mjölk
Vad har du för färg på dina byxor? black ofc!
Vad är den närmaste saken som är blå? en tidning
Vad gillar du mest i skolan? vännerna, inget annat.
Vad har du på fötterna? ingenting alls. :)
Vad är din favoritfärg? Grön, blå och svart. fast lila är också fin.
Vilken film såg du senast? Scary move 2 :)
Vad hör du just nu? tv:n

HAR DU NÅGONSIN:?
Sovit i en annan säng? eh ja.
Hånglat på en bio? ah
Hånglat i skogen? ah
Tyckt att din kusin är het? eh
Kört över hastighetsgränsen? always.. ;)
Målat om ditt rum? ah
Dansat framför en spegel?
Fått hicka? eh ja!
Stulit pengar från en kompis? men neje
Varit i slagsmål? jaaah, Catfight i österrike ;)
Smugit ur ditt hus? jaa, när ja skulle ut och gå en natt med malin :p
Haft känslor för någon som inte känt detsamma? näh
Hånglat med en främling? nej
Älskar eller saknar någon nu? oja båda!


Japp, det var ju roligt, jippie! Fem minuter avverkade... nudå?

Känns som att jag hamnat efter i pluggplaneringen för idag men, ska börja med det så fort jag skrivit klart det här inlägget! japp, så får det bli.

Men om bara någon timme ska jag  till moster och hjälpa henne att få hem hennes vackkra hästar från hagen, dom är helt super och hon har blivit erbjudna miljoner för dom, men man ska inte låta sig luras av dom små monstren! Dom är helt galna så man får passa sig noga, men vi älskar dom ändå ;) Fina popposar.

Sen ska jag nog provköra min framtida bil, (In my dreams, eller nej för mina drömmar är bilarna mkt bättre än den här.) Alla fall måste jag byta om nu och sen plugga den lilla tid jag har på mig innan jag måste iväg, dags att kila.

Kram



Fiijah            v


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0