"Love is the only thing we have to share"



Hallå.    Sitter nu hemma, kom typ nyss hem från valbo :D var där med mamma och moster!
Hittade två tröjor, ett nattlinne, en bok, leggins, trosor, och så lite småplock som hårspännen och en klämma :) jag är nöjd iaf och det är väl huvudsaken ! :) Kan visa bilder sen om någon är intresserad! ;P
Sen på vägen hem stannade jag i jäderfors och gick ut med mat till solly :D snäll jag kännde mej! (a)
Johan är på cup idag i säter och spelar. Jag kom inte dit eftersom att pappa inte "hade tid".. och hade jag åkt med dom hade jag varit där hela dagen och jag orkar bara inte vänta så länge, tyvärr. men det blir fler ggr :D

Ikväll blir det nog filmmys med några hemma hos myllan, fast ännu är det nog bara jag och malin som vet om det, hahahah! får se, kanske blir det bara vi tillslut (x men det har jag heller inga problem med!  ;)
Nu ska jag antagligen  gå upp och prova och fota lite kläder. sen blir det trööka tills senare .. :p aja.
Byebye.


Fiijah           v


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0