Stressiga dagar


Hejsan Hoppsan! Igår var en ganska.. stressig dag kan man säga, började med att jag vaknade och dadi skjutsade mej till stig för jag skulle måla det sista på garaget, blev klar ganska fort tkr ja och skulle få 1000 spänn men han tyckte jag hade gjort det så bra så jag fick 1500 ;) yeeah! feels good!
Sen hade vi bestämt att jag och johan skulle åka till anna i årsunda och hålla henne sällskap och jag ville så gärna åka dit! men så hade johan lovat att han skulle åka moppe med gustav och adam till fäboden och grilla korv så vi skulle göra det först, så jag och ante tog bilen ocj åkte upp dit och väntade, väääntade! i en och en halvtimme väntade vi på att dom skulle komma, men då ringer adam och säger att dom åker hemifrån nu, då hade moppen gått sönder, ! jippie. då hade vi gjort en brasa som var på väg att brinna ut, myggbett ÖVERALLT! och sen var det monster i skogen också! fy. men tillslut efter två timmars väntande kom dom iaf, grillade en varsin korv och sen fick vi åka hem, men då var klockan mkt så vi hann inte åka till Anna för vi skulle hämta mamma och pappa i sandviken också. fan ! Men nu ska jag få åka dit ikväll :D wee! träffa henne för det var länge sen och sen får jag se söta valparna, urgulliga! ;)

Nu är johan i fäboden igen med gustav och adam, (jag tror han har blivit lite favorit bland dom två, igår ville dom att han skulle sova kvar med dom hos adam HAHA, sött, men han är min!) ich åker cross för fullt. :p
Ikväll kommer det hit några och ska käka så vi får god mat innan vi sticker till anna, så ska vi köpa lite godis också ;D
Nu ska jag kila, hade bra. hejesvejs!

Fiijah            v

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0