Leksand sommarland



Hejsan!             Igår var vi alltså på leksand sommarland, älsk, jag, ante och anna ! Var riktigt lyckat, vädert var super och jag tror inte det varit så skänt att bada på hela året, haha underbart! Hade iaf mkt trevligt, och jag tror att dom andra tre också hade roligt! :)  Sen när vi kom hem handlade vi godis och det blev grillat hemma i j.fors och anna stannade också på mat :D gott! sen skjutsade vi hem anna och stannade hos hemma hos mig en stund, pratade med mamma och gunilla som var här, Gunilla som är den roligaste jag känner tror jag, min moster , haha. sen ville mamma att vi åkte till svans och köpte ahlgrens bilar till henne, så vi gjorde det och jag köpte en monster (mumma) och johan en glass ;D  sen satt vi hemma och diskuterade vilken av dom rosa, vita eller gröna bilarna som var godast hahaha, vi kom fram till att dom vita var godast och att dom rosa smakade tvål. :p sen gick gunilla hem med nissehunden och vi satt och pratade med mamma som skrattade och pratade mer än någonsin, antagligen vinet ;) haha. sen åkte vi tillbaka till j.fors och gick och la oss ganska direkt eftersom att johan skulle på match i Falun dagen efter och jag kan säga att jag var faktiskt ganska utmattad efter en hel dag av bad och spring :)

Nu sitter jag hemma och kollar på my super sweet 16 på MTV, :p får mej att längta tills jah fyller 18,. mer och mer, jag blir galen ! vill fylla nu... ;) Imon är det en speciell dag! så jag ska nóg in en sväng och handla lite på förmiddagen imon ;D någon som kan gissa vad det är för speciellt imon? :)
Nu ska jag kila och käka nåt tror jag, fast jag är inte så hungrig föresten så jag väntar nog , hehe. det blir nog film ;) yeah!
hadet bra!


Fiijah                v

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0