The day before the day, before the day



Hejsan!  Klockan paserade just 00.00 och jag som faktiskt borde sova, ja kunde såklart inte somna. Vilket inte var allt för nytt. Idag är det en ganska ledsam dag med tanke på att skolan börjar om bara tre dagar! Men jag hade inte tänkt hänga lärr för det utan började dagen med en film (ja igen..) Men så fick jag ett sms av kusin Händel som frågade om jag skulle med in till körskolan, han skulle beställa risk 1 och halkbana, och jag som inte hade mkt annat för mig (förutom att plugga, jobba och städa) sa självklart ja. Tog ett bussen in och satte oss att vänta, men jag vet inte om vi var osynliga eller om dom är van med att filk bara kommer in och sätter sig där inne (Kanske brukar det tex. komma in luffare och sova i deras soffor, därför vi blev behandlade som luft) Folk gick förbi och vi försökte prata med dom, men innan vi hann sprang dom där ifrån, en pratade i telefon, en skulle ut och ta frisk luft (med ett cigarett-paket i näven, mysigt, hoppas du kväävs av den "friska" luften) Men tillslut kom det en, men hon pratade bara med Jonas så jag satt kvar och lyssnade, men det dom pratade om lät så krångligt och knepigt så jag tar med mamma på det en annan dag så det blir rätt !
Sen när vi kom ut därifrån skulle vi åka med Johan hem, men vi var hungriga så vi gick till donken och satte oss att käka, Johan blev lite grinig och sa att han ville åka hem, men jag sa att jag skulle köpa mat åt honom med och då ångrade han sej och gjorde oss sällskap (såklart..) hehe ! Sen käkade vi klart och jag fick ont i magen, och jag förstår inte vad maten tar vägen i deras små magar! Det är bottenlöst, dom åt och åt och åt ... och jag åt inge mkt och se på mej! God säger jag bara, livet är orättvist!
Sen, efter "maten" promenerade vi mätta, belåtna och en aning illamående ut mot den stora gula lastbilen som Johan skulle skjutsa oss hem i, En stor gul lastbil med bara två säten, eftersom att Johan såklart skulle köra fick vi andra två dela på det överblivna sätet, och vem fick sitta längst in på den hårda kanten, hmm (Flashback) inte första gången..
Väl hemma bytte jag om och cyklade till Malin (Mallan) och vi cyklade (på våra gnissliga, fallfärdiga cyklar) mot ica för att hyra gratis film (man har väl kontakter ;) Sen bar det av raka vägen hem till ingen mindre än Ankiie ! Där det bjöds på fika och filmmys! Jag, Myllan, Mallan och såklart Ankie ! Mycket mys! Vi kollade på 27 Dresses och Patrik 1,5. :)
Efter det var det hem och käka! Eller, trots att jag var hungrig åt jag ingenting utan ddet blev varm choklad. mumma!
Sen kollade jag och Johan på en film, vilken det nu var , hehe. Och nu hamnade jag här ! ofc, igen..

Nu ska jag läsa andra bloggar och sen kanske gå ner och ta en monster! Eller nej, om jag vill kunna sova är nog en energidryck ingenting jag ska dricka.. Fast egentligen tror jag inte att det spelar så stor roll med tanke på att jag ändå inte kan sova. hehe, aja. Får se hur det ska gå!               Byebye.


Fiijah            v

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0