we made it girl!



YES YES YES ANNA VI KLARADE DET! FAN VA BRA VI ÄR ! <3

---------------------------------------------------------------------------

Igår umgicks jag med myllansöten min! Vi "hyrde" (a) skräck film, Mirrors. Den var faktiskt ganska bra :) Men i morse när jag hade duschat och kom in i mitt rum var det lite läskigt så jag vände på min spegel (x haha, tönt eller vad..
senare på kvällen blev det bara lungt, åkte till j.fors och gjorde egentligen ingenting, haha johan skulle visa sin nya Canadian goose som han fått, (assnygg!) även malin och gustav var med, hahaha . gustav ville nog stanna kvar där hemma, han är nämligen väldigt förtjust i solly, fast vem kan låta bli ;)
Sen åkte vi hem i regnet och då var det sova som gällde för vi var rätt trötta allihopa :) !

Kommentarer
Postat av: Anna

VI KLARADE DET SOFIA!:D <3<3<3 Nu kan vi snart sjunga "För vi har tagit studenten"..

2009-08-16 @ 23:10:39
URL: http://modig77.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0