You made my day my love!



Hallå,. Börjar blir riktigt trött på den här "vara-sjuk" grejen, känner mej bara isolerad och nu börjar det sprätta i benen! Mycket irriterande.. En sak som gjorde mig mycket glad idag var när min fina malin knackade på dörren och gav mig kakor och ett bildspel att kika på! Är hon inte go så säg! :D Det gjorde min dag! (a) Tack söt!
Kakorna smällde jag i mig snabbt, haha GLUPSK! (Men har man inte ätit på hela dagen är ett par kakor underbara!) Mumma! :) Så fick jag ju träffa någon från världen utanför! Hahah, nej nu överdriver jag, så isolerad är jag inte och så sjuk är jag inte, jag är inte ens mkt förkyld, jag mådde nog mest dåligt för att jag inte sovit inatt. Imon kommer jag nog kunna gå i skolan igen :D Jag menar, går ju ändå bara i en timme och börjar klockan halv fyra, onödigt, onödigt.. Menmen, ett år kvar! bara att kämpa på!! Och nästa vecka blir det nog ganska mkt hemma jobb så jag kan ju vara sjuk då istället det är mkt bättre ;) .

Men nu ska jag gå ner och kolla på pappa som grejar med gustavs telefon och börjar nog bli liite arg låter det som, hm ja det kan bli intressant! hehe. Hejs


Fiijah        v

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0