GOOOD JUL!



Hello! Aslänge sen jag skrev nu, men det är ju så mkt hela tiden :P (säger jag och väljer den mest hektiska tid på året för att slänga in ett inlägg, hih)
Idag har jag slagut in alla julklappar iaf, finally! Imorgon är det Julafton, helt sjukt, jag är så långt ifrån julkänslan som det bara går att komma, det känns som en helt vanlig dag i oktober eller nåt sånt.. så jäkla tråkigt...

Det roliga kommer nog bli att äta, ge julklappar och såklart att få klappar, sen vet jag inte riktigt, vad som hände emellan. menmen.

Nu ska jag kila ner och laga chokladkola iaf, ha en GOD JUL allesammans!!

<3

Kommentarer
Postat av: MM

God Jul! <3

2009-12-24 @ 14:43:58
Postat av: Anna

Hoppas din dag var grym Sofia:)Hör av mig till dig imån efter jag och hundarna har tävlat klart<3

2009-12-25 @ 17:52:34
URL: http://modig77.blogg.se/
Postat av: MM

Vad händer med din blogg?

Jag vet,,, inget! :O saknar den ju :P

Puss!

2010-01-19 @ 12:03:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0