äcklig måndag



Tjao.   Sitter i skolan nu, har trååkigt och jag är supersugen på choklad!
Denna veckan är resursvecka, eller programvecka eller vafan man säger så det är inte vanliga shemat, men spela roll för inte fan slutar vi tidigare eller ! nejnej snarare senare. fuck it. sen började vi ca. två timmar tidigare också ! :O vad är det för fel va ? usch och fy.

Har iaf haft val på morgonen klockan halv nio, vi valde vad vi ska nästa år. jag valde Engelska C och Foto B.
sen hade vi historia direkt efter och vi fortsatte på nationalism och rasism, jippie ! nej fy , det är så tråkigt..
Gårdagen spenderades hemma i min säng för mesta delen av tiden , jag skulle plugga men njaaa. det var lite tråkigt och det fanns så mkt annat som man kunde göra :)
sen kom pappa och bror hem från mora  iaf och då käkade vi gotta mat ! i like it.
sen blev det hem till älsk och sova. Kunde inte somna först och vaknade sedan mitt i natten av vääärldens hemskaste huvudvärk! FYFAAN SÄGER JAG BARA,.
sen verkar jag ha lyckats somna om iaf för jag vaknade runt 3-4 tiden igen med ännu värre huvudvärk. låg vaken tills johan skulle upp vid halv fem tiden ! då hämtade han ett glas med alvedon och gav mej en kram innan han gick igen. sen somnade jag om och allt var helt superbra!    eller inte. var så satans jävla trött så kunde knappt komma upp ur sängen , ! fyfan va hemskt. pappa skulle komma och hämta mig halv åtta så innan dess måste jag ju ha klivit upp tänkte jag och ställde om klockan tio min ,till kvart över sju. men inte kom jag upp förens tjugo över. klädde på mej och gick ner, sminkade och tog en banan ! JA jag vet jag åt en banan på morgonen ! (jag tycker inte om banan och äter aldrig frukost så låt er fachineras!) yey.


När jag kom till skolan var det första man hörde - va trött du ser ut då, som en sömngångare, ! yey kul att dom såg det. annars hade jag en ny tröja men jag måste sett så hemsk ut så det såg ingen . ! haha

trött fortfarande som fan. men det får väl gå.

och vi har matteprov idag och jag fattar ingenting , och inte hann jag gå på mattestuga i morse heller eftersom att vi hade val. fan . menmen, skiter sej det med då. vi har ekvationssystem !? what?


aja, men nu ska vi käka. eller jag ska med vickis för hon ska äta, jag vill inte ha . menemn ;)

seya


<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0