Cant you see what im trying to tell?



Ja, då var ännu en dag avklarad då.. ganska seg med tanke på att vi bara har två lektioner ! hade först engelska som var hemskt tråkig. satt och snackade lite om en film som vi sett nyligen ! trök. sen hade jag idrott på gymet, känner mej fortfarande krasslig och det var bara jag utav dom som jag umgås med som skulle gå dit så jag hade lätt bangat om jag inte varit så taggad på att komma igång på gymet, ! man måste ju blrja någonstans, och förhoppningsvis så gjorde jag det just idag ! hoppas, för jag vill komma i form till sommaren , annars kommer jag aldrig att kunna bada när någon ser på om jag ska se ut såhär! :S aja..

1 1/2 År för mej och älsk idag ! känns ganskla overkligt på något vis! för det känns inte länge sen som jag var ensam och bara hade min vänner att älska och umgås med, visst är det inte något fel på dom nejnej ! inte alls jag älskar dom bara mer nu, dom släpper jag aldrig, men alltså. ja shit. fast ett och ett halvt år är inte mkt med tanke på vad vi har framför oss ;) mahahah ! älskar dej så otroligt mycket iaf älskling och det kommer jag alltid att göra ! <3

Var hemma hos ankie ett tag med några och snackade lite, mys som alltid ! :D flätade ankies hår också så nu är hon en riktig snygging (inte för att hon inte redan var det förstås) ;) yey! känns skönt att malin är tillbaka, hon är så go. man har något att skratta åt och någon att skratta med, det behövs! vi har saknat dej ! välkommen tillbaka ! ;D

Sitter ensam här nu, eller ja, ensam hemma på nedervåningen.. mamma sover, gustav sover, pappa är i paris eller tyskland och johan är på match, han spelade med A-laget idag, han blir bara bättre och bättre och jag är verkligen så glad för hans skull, även fast jag skulle vilja att han var med mej på våran dag och myste såklart! menmen, det är sånt man får tåla :) fick ju träffa mina brudar så jag är glad ändå ! ;D <3

imon är det långdagen ! usch och fyy på den ! men man får väl ta och kravla sej igenom den också .. ingen spanska iaf, fyfan va skönt ! jobbar hemma på den om vi vill,  och det vill jag lätt ! måste plugga på den eftersom att det är prov på torsdag ! men det känns som att det kommer att gå ganska bra så fort som jag bara lär mej klockan på spanska, men fan ! det är svårt kan jag lova er ! ingen barnlek att ha spanska med edit inte ! nejnej, inte matte heller för den delen. hm..

Nu blidde det Jerry Springer på tv. vilket jag egentligen hatar men eftersom att jag kom igång och skriva så bra nu så skiter jag i det och knattrar på! ;)
Och på lördag är det alla hjärtans dag ! en underbar dag för  dom som har någon att dela den med, jag vet och bara hemskt för dom som inte har det. men jag har ju någon så det är något som kommer ivägen för den dagen och jag vill bara vara med min älsk då för jag har en massa planer ! men va tusan , ibland lär man offra sig ! ;) det blir nog skoj ändå och jag kommer ändå att få träffa min älsk! hoppas han har nåt fint till mej när jag kommer hem :D vorde ju inte helt fel..

men nu bara flamsar jag och jag tror inte att ni fattar något vad jag menar , haha ska ändå sova nu!

Godnatt alla :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0