Fettisdagen på torsdag



Hej hopp, länge sen jag skrev nu jag vet, har inte blivit så mkt tid nu på senaste tiden vid dator, har för det första haft lunginflammation och tillbringat den mesta tiden i sängen. sen började må dåligt när jag satt vid datorn i skolan från klockan åtta till tre med bara en halvtimmes lunch som break, så det har lixom inte blivit ork till det. men nu är jag tillbaka :) får se om jag orkar skriva så mkt nu framöver, kanske inte men det får gå som det gör !

Sitter nu och väntar på lektion iaf :) börjar om typ en halvtimme med nystartad religon, ganska kul faktiskt, iaf hitills ;)
har inte så mkt för oss, sitter med anna och theo inne i glasburen som vi kallar det här på hemska SP.
Jag har total panik eftersom att jag missat rätt mkt när jag var sjuk, paniiik ! fyfy.
Ikväll ska jag och mamma baka semlor iaf ! :D mums mums, det är ju lixom fettisdagen imon :) sen undrade jag varför man har fetTISDAGEN på en torsdag? hm ... fast jag säger fettisdagen för då får man fätta semlor, eller nåt sånt , mahaha..

sen hoppas vi på att malin som  också varit sjuk i både lunginflammation, halsfluss och shalakansfeber kommer tillbaka imon! då har vi foto också så det vill man ju lixom inte missa ;D 

jaja, men nu ska jag kila och hitta på nåt annat att göra :) hade gött allesammans och ät massa semlor !! ;)


<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0