hjärtansdag och 18årsffest



Hej!   Igår var det alla <3 dag. vaknade ganska tidigt tycker jag men älsk snarkade bredvid så jag bestämde mig för att göra frukost på sängen , så det gjorde jag, fast inte fan skulle han vakna heller ! men ja jag fick honom att vakna tillslut iaf ;) och han blev glad ;D ! sen fick han en annan present också men det tänker jag inte säga vad ;) mahaha!
av honom fick jag rosor! och choklad! yes ;) så sött så !<3

sen på kvällen blev det ju överraskningsfesten för vickis som vi planerat så länge ;) blev riktigt bra och hon var nöjd tror jag :D av oss fick hon ett silverhalsband med hennes namn ingraverat, och en dildo ;) ahhahaha!  najs.
ni kan ju också kolla in min bilddagbok så ser ni hennes min när hon uppnat pakenet också ! ;) gästlösen är "pumpa" tror ja, hahahah fråga inte varför, tror jag skrev in det när det var halloween ;) sådeså!

smakade även sushi igår för första gången, asäckligt! vilket var träkigt för jag hade då jävla höga förväntningar om de ! men nej , det var ingentin för mej. nejnej!

men nu ska jag kolla på nån film tror ja, någon som har ett bra filmtips!? behöver nåt bra ;) tack..

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0