Helgkul!



Hejhopp.
Nu var helgen över, känns segt men ändå kommer nog denna vecka att gå ganska snabbt, hoppas jag iaf..
Helgen har varit riktigt bra faktiskt! Träffade myllan och ankie hemma hos myllan i fredags, vi bastade och snackade lite skit såklart ! hur mysigt som hellst, älskar er tjejer! <3
Sen på lördagen gick jag upp till stallet och träffade myllan igen vis ett tiden för då skulle vi rida, :)
Jag skulle egentligen rida jenna åt marie men det blev inte så, jag var nog lite orolig om något skulle bli fel eftersom att hon kunde få styltor, inte så bra nu när det är snö typ överallt, så jag fick ta Lina och rida henne :D jag red barbacka för det är så mysigt ;) gick jätte bra och vi hade set så trevligt så :D klarade oss ganska bra med snön för det var uppehåll just när vi red och började inte förens vi kom fram till stallet igen ;) mahah !
men när malin råkade säga innan vi var hemma att allt hade gått så ovanligt bra så skulle ju hästarna börja trixa lite just då, hahaha , jag säger då det. var tyst tills det är över ;) ! men kul var det! :D <3

När jag kom hem gjorde jag inte så mycket, var mest trött så det vart lite film och sen kom älsk till mej ! mys, fast vi var nog lite trötta och griniga båda två men det löste sig ;)

På söndagen hade jag bestämt med carro att vi skulle åka in till valbo för jag verkligen måste ha kläder !!!
men dum som jag är kollade jag aldrig om jag hade pengar så det vart ett jävla gnäll på mig då, hmm.. hahah
men det löste sig också.
Iallafall så skulle johan också åka på samma buss som mej hem så vi gick och ställde oss för att vänta på bussen som skulle gå klockan tio i tio, och vi väntade, väntade och väntade lite till, tillslut var klockan halv elva och jag höll på att bli tokig! så jag gick in till mamma som ringde gunilla som vi sett åka upp emot berget. ja då hade busshelvetet åkt i diket ! fandå..så mamma ringde till swebuss eller x-trafike eller vafan de heter! för på hemsidan och busslistan stog det att man ska få åka taxi om bussen inte kommer, men nejdå då sa kärringen som mamma snackade med att det gäller inte pga dåligt väder eller att bussen kört av , nehe men vafan gäller det då då !? IDIOT!
gissa om jag blev arg..
iaf så kom det en taxi och hämtade upp oss bara några minuter efter ! ;) hah där fick du tant !
sen kom carro och kicki och hämtade mej på rese :)
Vi kollade på en dålig skräckfilm och tog en promenad till ica och köpte choklad, hah ;) hade jättre skoj och har saknat dej carolutt! ses igen på lovet om inte innan :D <3

nu ska jag iaf plugga lite, det var ju trots allt det jag hoppade över lunchen för för att plugga,.

seya  .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0