Finally another weekEND!



ja hallå. sitter i skolan nu på "geografi" eller, jag och malin kom in på tidiga bussen och upptäckte att det bara var vi här, ja men visst! inte hade vi någon geografi heller, för den kursen är ju slut nu så vi dissade våran sovmorgon, fuck it..

Fick en ny lärare på Fotot igår, han verkar bra, fick oss att skratta och det kan ju behövas ibland. kommer nog bli hur kul som helst med digitalfoto och PH , längtar tills man får börja plåta ;D
sen när vi gick en sväng på stan efter att vi slutat och väntade på papi så såg vi en tant, med pälskappa, och ingte vilken pälskappa som helst! den hade massa ben som hängde ner på ryggen , sen såg ju tanten ut som jag vet inte vad och hon hade käpp. vi höll på att dö. som vanligt då när det kommer någon som inte tänk allt för mkt på sitt utseende. hah!

fick sen höra att Pontus, en som vi åkt slalom med, hade kraschat i colorado och brytit åtta ryggkotor och massa mer så han hade blivit förlamad :S har han tur får han sitta i rullstol men annars blir det nog resperator för honom, fyfan va hemskT! och han som var så duktig! känns så fel . sen hade han en åtta månaders son. fy
så mycket hemskt som händer nu! Olyckan med rahm boysen också, illa med adam. hoppas det blir bra.
hoppas bara att ingen mer gör dej illa som man känner ! och er som man inte känner också såklart!

Sitter här och deppar över att vickis snart fyller 18, och att jag har nästan ett helt år kvar! fan för det.
alla kommer att ha så skoj och jag kommer bara att sitta hemma och tröka medans alla är ute.. det suger som ba fan..

Men ett + är att det är fredag och det betyder gotta godis ! det betyder träning också men godiset är godare, känns segt att åka upp idag , så jävla kallt , men det kommer bli bra, är alltid så skoj när man väl kommer upp dit, sen kommer det ju en massa nya ungar idag , ush! hade så många ungar förra vekcan så klubben slog rekord på småungar i klubben. hahahaha . tur för dom att dom har mej och malin annars hade det väl blivit kaos ! ;)
sen är dom små så söta så det är inga problem med att ha dom, bara att dom inte lyssnar ett dugg. ingen av dom ! hahaha, menmen dom är ju bara fem år så what to blame?;)
sist kom det fram en liten kille till mej och frågade om jag kunde följa med honom och kissa, oj tänkte jag hur ska jag ta mej ur det här ;O röck tag i en mamma som inte verkade alltför glad över att åka och kissa med en annans unge, men jag menar, hjälp till? aja det gick bra iaf och han kom tillbaka lika glad som innan bara nykissad och klar. även fast det vart en insident när en liten söt pojk fick liften i ansiktet! :S han var alldeles blå och uppsvälld, stackarn , men han skulle då minsann fortsätta åka. haha såklart!

Men nu antar jag att jag måste fixa lite plugg :/ aja, seeya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0