hockey 2 days in a raaaad



Nu sitter jag i skolan igen då, känns minst sagt segt kan jag säga och sjuk är jah också..
sitter och funderar lite på hur jag ska klara av alla dessa mpsten , igår bröt jag ihop iaf, allt vart bara för mkt! behöver mer ledigt och mindre måsten , det sliter på en  ..
Har NO nu iaf och är inte så skoj alls, tvärtom fyfan så segt som det bara kan vara och jag kommer ingen vart! fack.,

Spelade lite hockey med grabbsen igår iaf :9 det var skoj även fast jag inte är så bra på det , hahaha, !
göta sköt en puck på mej , ajaj, fast det vart inget blåmärke, fast han är ju lite klen iförsg så.
sen måste jag också tillägga att min bejbi (johanälsk) är bara bäst på att spela, brade D; <3

skönt att träffa lite folk idag iaf , känns som att jag varit mest helt instängd inne på mitt rum hela lovet, plugg och film, fast det äår ju samma sak nu förstås men jag har ju alla brudar här ;d yeye!
Sen måste jag också tillägga att mit hår kan ta sig någonstans ! fuckit så jävla jobbigt, hahaa vill ha malins hår. (;
ska noh färga håret igen , och klippa lugg funderar jag också på att göra ! skulle ju vara skoj med en riktig omgörelse, men vi får väla se hur det blir med det :)

nu saknar jag min carolutt, jättelänge sen jag träffade henne nu! vi som skulle käka sushi! :O måste göras snart ! det är ju min julklapp, hon ska bjuda ;) men tänk om jag bara älskar det då, då kan vi få problem för jag älskar så mkt mat redan , hahahahaha tjockis!, fast det har ju johan redan påpekat! , hmpf.. thanks..
;)

nu går snart min buss hem! hoppas att vi hinner med den :O hoppashoppas för jag vill heem ! :d
skickar ett sms till vickis nu får se vad hon säger , om vi ska smita eller int ;) hahaa.!
ja vi borde få det säger hon ;) så ska väl kila nudå!

hade gött allesammans och drunkna inte,! ;D

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0