borttappad hund



Hej. Ligger i sängen nu och kollar runt lite på msn och andra ställen, men det är inte riktigt någon som är inne så jag tröttnade och hamnade här istället, bredvid ligger johan och snarkar för fullt, fast jag förstår eftersom att han ska upp halv sex imon och åka till jobbet, stackarn men han tjänar ju pengar så va tusan :)
Idag har jag inte gjort allt för mkt som ät värt att nämnas! Var in på XL (Team sportia) i Gävle för johan och ante skulle kolla på lite hockeygrejjer, men dom handlade ingenting, istället hittade jag ett par skor som jag köpte! finally!
Ett par vita med ett guld-nike märke på sidorna, assköna och snygga ! :)
Sen åkte vi till biltema även fast ante gnällde och inte ville, fast ingen handlade där heller, vi köpte bara en varsinn glass ;) mumma! Så fortsatte vi till valbo där ann-kristin skulle in och på coop, och vi hyngriga ungdomar åkte drive in på donken och köpte cheesburgare, hehe ! ;) gott vare iaf.. förutom att den var full med lök, huua!

När vi kom hem åt vi och åkte sen till johans mormor och fikade, mysigt! sen handlade vi godis till mej och händel på vägen hem och lämnade sen av påsen hemma hos matsson där han hållde hus, :p
Väl hemma åkte vi och hyrde film och sen fick vi i uppdrag att skjutsa gustav till kusiner, och på vägen hem såg vi en liten hund på vägen, helt ensam! vi förstod att den sprungit bort eftersom att den var helt sj och ingen annan syntes till, men när vi stannade busade den och sprang iväg in till yllefabriken, så vi åkte hem men så tvingade jag ut johan igen för att vi skulle leta lite till, den stackars lilla hunden (det var en liten, liten typ brunröd hund, jättresöt) regnade gjorde det ocksÅ! men vi hittade ingen hund, jag tänkte att nu kommer jag inte alls kunna sova för ja kommer bara tänka på den stackars hunden! men när vi var hemma igen och jag gick förbi balkongdörren såg jag hunden trippa förbi våran infart ute på vägen , hahah , PAPPA -skrek jag och han fick springa ut och se vart den tog vägen (jag hade nämligen bara trosor och en tröja!) då kom ägaren på cykel längre ner för backen, och han berättade att han hade ställt sig under ett träd med hunden eftersom att det regnade så mkt, men så hade den sprungit iväg! hahahaha, lite kul tkte jag, ganska paff när den sprang förbi här hemma, just här också... nu kommer jag iaf kunna sova ;) hah!

Och det är just vad jag ska försöka med nu, sova alltså, ;) vilket jag antagligen inte kommer att kunna göra förens om någon timme, menmen, det är värt ett försök! så godnatt!


Fiijah             v

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0