Dumma blogg


Hej. Tänkte skriva lite om hela denna veckan eftersom att det inte blivit mycket skrivet eftersom att jag hatade blogg.se där ett tag, vilket inte riktigt ändrat sig men jag gör ett försök..

Måndag började med jobb, i värmen fyfan va varmt. rev ner cykelgaraget hemma hos johan för att få plats med friggeboden :) åkte och lämnade skit fyra gånger i sandviken tror ja, assegt och jag som är så klantig set ut som en riven ost, rivsår efter att ha burit brädor med massa spik, lyckades även att klämma fingret så det blev blått ! klant!
sen när ja åkte hem smsade jag med ankie som hade tråkigt! och jag bestämde mig då för att bjuda över dem på grillning hemma hos mej :) det blev ankie, myllan, jag , älsk, ante och ida som grillade. hur gott som helst och jag gjorde min egen potatissallad som jag älskar, och vissa andra verkade också tka om den :) sen kollade vi lite på film och spelade kubb, ;) vilket vi brudar såklart vann! yeah. vilket var jag, myllan och ida. andra laget var gustav, ankie och ante :p
Sen åkte alla hem utom myllan som stannade med mej och kollade lite på discovery ;) sen gick jag med henne hem och vi pratade massa och skrattade åt vissa roliga saker . sen gick jag hem igen och kröp ner i sängen bredvid johan. trevlig kväll och mätt i magen ;)
 
Tisdag  umgicks jag med älskade myllan, och eftersom att hon skulle vara ensam under natten bestämde vi oss för att göra pizza och mys för några andra hungriga och glada :) sagt och gjort kämpade vi i ordning två rejäla pizzor med massa gott på! och så vi kämpade med dom ;) massa kärlek och tid, hahah!
sen dök ida upp och frestades av pizzorna som skulle in i ugnen och när johan och göte kom stoppade v in dem i ugnen för att gräddas. varmt som fan var det också så vi gick alla ut en stund för att inte dö där inne ;)
sen blev det dags och äta och båda plåtarna pizza gick åt, goda som dom var ;) sen kom ante också men han var inge hungrig men vi tvingade på honom en bit ändå.
sen kastade vi pil, den som fick minst poäng fick hoppa i poolen :p det var typ samma som fick bada hela tiden ;) inte jag ;) moahahah!
sen gick vi in och åt efterätt som jag och myllan plockade ihop, jordgubbar, glass och grädde. mumma, samtidigt som vi spelade galenpanna (ni vet spelet där man har en lapp på huvudet med en känd person och ett ställe så ska man genom att gissa sig till med hjälp av ledtrådar vilket person man har och vart den befinner sej, kul spel ;)) så skulle vi kolla på film, sweeney todd men då hade ankie gått hem och ante med, och johan skulle sova eftersom att han jobbade tidigt. jag myllan och göte kollade iaf på den och sa sen att vi skulle kolla på film hela natten  men när vi satt i den andra filmen och kollat på halva var alla redan så trötta att vi gick och la oss ;) klockan var ju trots allt närmare tre!

Onsdag  vaknade av att johan väckte mig när han skulle upp klockan fem, wee. men attfå pussar och kramar och höra, -älskar dig, ha en bra dag idag är det värt vilken tid som helst! :)
sen somnade jag om och vaknade halv 11 tiden (ganska tidigt för mej faktiskt haha.) och då gick vi upp och käkade jordgubbar och glass och yogurt, hahah nyttigt och gott huh ;)?
Sen satte vi oss nere och kollade klart på filmen :) men så skulle jag hem och äta och göte skulle åka och bada, men då hade johan tagit med sig götes cykel så han fick låna malins cykel (; haha, snällt.

iaf kom jag hem och det började åska, och fy så ont jag fick i huvudet och det ledde sen till att jag mådde massa illa.. usch och fy! kollade på en film och höll på att somna, sen mådde jag så illa att jag lära spy, och sen grinade jag i nästan en hel timme. vet inte vad det blev!? :S (nu låter det som jag är rädd för åska, men jag älskar åska, men den ger mej huvudvärk) skulle egentligen varit med myllan och de andra men det blev ju inget tyvärr :( fanfan..
sen lära jag vänta på johan också för vi skulle sova i j.fors, och vet ni när han kom, kvart i ett! härligt jobba va? naat. stackars så jag gjorde en macka till honom iaf för jag trodde han skulle vara hungrig. och så fick jag åka lastbil, lite läskigt (x den är så stor, att min  lilla johan får köra den stora lastbilen , hahaha. ;)
 sen blev det soova!   så skönt.

Torsdag  Vaknade 10 tiden och klev upp ca 11. sen kom mamma och hämtade mej och vi åkte hem , sen ner till och fikade hos mormor, så sa kjell nåt som var så roligt, han började prata om någon som kallade sig för bolbon precis som den där wiskeyn i england. Bolbon? du menar inte bourbon frågade jag, jooo så heter det ja! HAHAHA.
sen åkte vi hem och jag gick till myllan ;) snackade lite och myste :) sen åkte jag hem och städade lite och skulle käka men maten blev senså nu är jag hungrig för har inte käkat alls idag, johan ska hämta den nu;) pizza mums, ;) men nu måste ja kila :) hade ! hejsvejs

Kommentarer
Postat av: frida ,läs om mode ,tips ,skönhet och min vardag

fin blogg du har ,vad ska du göra idag då ?:)

2009-07-03 @ 17:01:36
URL: http://friiiidaenocksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0