Kalas



Hej hallå  . Kom precis hem från j.fors, mitt andra hem ,haha. vaknade klockan 04.40 imorse av att det blev asljust inne i sovrummet, trodde först att det var johan som busade och hade en stark ficklampa och lyste i ögonen på mej, så ljust blev det, men lika fort som ljuset kom slocknade det och det började att smälla utanför, högt. det tog ett tag innan jag fattade att det åskade och blixtrade. och även fast jag älskar när det åskar och blixtrar blev jag nästan lite rädd, (jag sov fortfarande halvt) låg och tittade ut genom fönstret på blixtrana som var perfekt formade på himelen, coolt! sen somnade jag om och blev väckt att ante kom hem, sen kunde jag inte somna om och mormor skulle inte komma och hämta mig förens 11 :p så jag klev inte upp förens dess heller ;) tkte inte att det var någon idé !

Ikväll blir det att åka hem till ankie eftersom att hon fyllde 18 år igår, så då ska vi flickor dit och fika idag :) mysans.
Skulle egentligen ha träffat myllan nu på förmiddagen men hon hade ont i ryggen stackaren så hon skulle nog in på sjukhuset och kolla :S ! hoppas att det blir bra, för imon ska vi ju åka massa karuseller (x mihhi ..

Nej nu ska jag kila iväg och få nåt i magen! det kurrar och låter där inne (x
Ha det bra ! hejsvejs. Puss

Fiijah       v

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0