Solen gick i moln och lämnade plats för regn..



Hej.. Sitter hemma nu och vädret börjar överge oss tror jaG ? Solen försvann iaf och gav plats åt regnet iaf. tråkigt.
Var in till valbo idag med mamma, gunilla och victor, köpte en klänning där som jag kan ha nästa vecka (berättar längre ner vad som händer nästa vecka) sen ålte vi till sandviken en snabbis och jag köpte en enligt mej assnygg jacka! (killjacka såklart så inget prydligt but i loveit!) . träffade carrolutten på stan också :D

Nästa vecka är det så att jag ska åka med älsk och hans familj till deras sommarhus uppe i norrland, kommer bli hur mys som helst både resan dit och att vara där en vecka :) kommer självklart att sakna mina älsklingar här hemma som en galning, men ringa kan man ju, och jag ska nog ha kul ändå, och fan va kul vi ska ha när ja kommer hem igen :D
Ankiie ska med iaf så helt utan brudarna är jag ju inte, men hur jag ska klara mig utan malin får vi ser hur det går haha, en dag går och saknar henne like crazy! :) men så kande va. Inatt kommer pappa hem :D jeeey! kommer får grejer och länge sen man träffade honom så det blir väl kramkalas antar ja inatt ;) han kommer nog sent typ ett tiden eller så men jag kommer garanterat vara vaken då:) säkert johan också, han gillar min pappi, men det gör nästan alla ;D haha..

Nu sitter jag och väntar på att några som ska köpa min soffa (yeeey, moneymoney) ska kommaoch hämta den, vill bara bli av med skiten nu, hah. får fyrahundra för det och det känns helt ok faktiskt :) lite billigt kanske men skite samma!
Nu blir det hjälpa mamma med maten :) hade gött allesammans!


Fiijah     v

Kommentarer
Postat av: keela

Hejsan :D På tisdag så åker jag till Hollywood för att representera Sverige i Talang-VM som modell. Det vore kul om du följde min blogg under den spännande resan!:)

2009-07-04 @ 14:33:20
URL: http://keeela.blogg.se/
Postat av: Anna

Nemen nu blir jag ledsen. Du kommer inte sakna mig då?:O :( :P

2009-07-07 @ 14:47:56
URL: http://modig77.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0