Solen skiner och vi är alla glada för det! :D



Hej, idag är det sooooool! weee jag är glad :D varmt och skönt! det är även ankiies 18årsdag :D! tjohoo  GRATTIS BEJBI! :D   snart är alla 18.. jag är näst sist, vi får vänta anna! ;) tur att vi är två åtminstonde!

Idag ska jag träffa myllan och vi ska fixa lite grejer och ha mys som alltid :D imon ska vi hem till ankie och fika och fira henne :D sen ikväll blire det j.fors :)
Hoppas på fredag att vi ska åka till sthlm och gå på grönan, jag mina små kusiner och bror, och antagligen om jag har tur följer malin med också D: we! äntligen händer nåt.. ;)

Nu ska jag kila, hade bra. Puss

Fiijah       v

Kommentarer
Postat av: Anna

Jadu, tur att vi har varandra ibland:) Hehe.

2009-07-15 @ 16:28:45
URL: http://modig77.blogg.se/
Postat av: MM

Gorumpa! Blir kanon med Grönan! :D <3

2009-07-15 @ 22:44:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0