Sommar utan sol vad är det för sommar?



Godmorgon, har varit vaken ett tag men jag hatar att säga goddag eller så för det är så fult, och eftersom att det är sommarlov så är det morgon tills efter ett ;) så godmorgon!
Igår träffade jag myllan :D saknat henne, satt på mitt rum och pratade först och sen cyklade vi till svans och hyrde två filmer, en som hette barnhemmet, den var faktiskt bra ! :) och en nick and norah's infinite playlist, den såg lite "B" ut på frodralet men den var också bra ! :D vi lyckades bra med filmvalet tkr ja :) mysmys!

Idag har jag ätit nystekta kantareller till frukost, mumma, hur gott som helst vare ;) mmmmmn.
Sen blir det nog städning och plocka lite, har fortfarande inte plockat upp min packning och det känns som att jag kommer dra ut på det hela dagen! men jag måste få det gjort för det är så äckligt att använda kläderna sen om dom legat ihoppackade så länge, så nu jäklar. :p

Och vart fan tog solen vägen? visst den skiner lite men inte fan är det varmt heller, inte så att man kan ligga och steka iaf.. trök, inget strand eller badväder är det heller utan man kan lika gärna ligga inne och kolla på en film..!

Jag vill ha en bil så att jag kan börja köra dragrace nu! vill vill vill! helst skulle jag köra morgans mustang ;) yeah det skulle väl vara hur najs som helst! gaaah . :D
Men nu ska jag väl drömma vidare ensam och sen ta tag i min packning, sen ska jag strypa min bror när han kommer hem som har snott min moppe utan att få åka... hm.
Puss

Fiijah        v

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0