Stockholm

Hej ! länge sen jag skrev nu men har faktiskt haft fullt upp! :)
Igår stack bejbi M till Rodhos! 2 veckor!? hur ska detta gå.. men jag har ju gullungar kvar här hemma så jagklarar mig nog :D

Igår åkte jag till sthlm och gick på grönan med adam, victor och gustav, hade skoj men d va så mkt folk så åkte inte så mkt ! tyvärr. men jag vann  iaf en jättemarabou ;) igen!  mohahah! :D i like it!
efter att vi tröttnat att vara på grönan gick vi över till skansen och kollade på björnar och älgar och sånt :p najs! men alla gick och stirrade på min choklad och pekade och jag klamrade fast den under armen för att ingen skulle ta den för jag är säker på att alla var ute efter den ! (x hahaha.

väl hemma gjorde jag inte mkt, gav malins hamster bill som jag har här på besök lite gurka och en ostbit att smaska på och han stoppade i sog allt på en gång så jag la in en liten knäckebrödsbit som skulle räcka längre, men imorse var den borta med , haha !

Imorse var det upp och jobba, åkte till stigs småstigor och började måla hans garage, det var större än jag trodde men det gick ändå ganska fort :) imon ska jag måla klart och jag har sovmorgon så det är inge fara ;D sen ska jag nog fråga anna om hon vill ut och gå! länge sen jag träffade henne nu! hoppas hon kan :D
(www.Modig77.blogg.se) ,
Nu ska jag kila och ta ett bad, jag har färg nästan överallt ! haha,
hede bra tjoho!



Fiijah             v

Kommentarer
Postat av: Anna

En prommis låter toppen. Ska till ÅRsunda och vara hundvakt ikväll. Men vi kan ta det innan:D Var för länge sen vi träffades nu.

2009-07-31 @ 12:55:07
URL: http://modig77.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0