Ännu en sömnlös natt?

Nu är jag här igen och kan inte sova, börjar bli lite problem med det nu, kanske ska söka läkare? eller iaf piller, igår när ja kom hem hade jag också problem att sova, trots huvudvärk och att jag var sååå trött! men inte kunde jag sova för det heller.. nejnej.    fast det kan ha varit lite för att jag blev så "trött" på att jag inte kunde sova så jag började grina och blev sen täppt i näsan och då kunde jag inte andas heller, haha smart. då gick det definitivt inte att sova, ojoj. men nu är jag tårfri, trött trött trött men kan ändå inte sova.. wee
Om jag ska kunna sova ska nog allt vara väldigt perfekt, det ska vara svalt, nästan kallt, skönt täcke och kudde, johan ska vara med, lakanet ska ligga stilla och det ska vara mörkt och tyst! vilket det aldrig är i det här kvarteret! ja jag bor i järbo och här är det fan livat ! deni sandvikenbor, hehe.. fest typ varje kväll överallt och dom skriker så jag kastar snart pappas vinflaskor i skallen på dom så ska dom få se på fylla! eller ja.. nåt sånt! ;)

Idag var det bio med johan iaf, valde ut the proposal eftersom att semestern med göran inte hafe premiär ännu, haha fandå, men ska nog se den med malin ;) yeey! men den filmen var faktiskt bra! mkt skratt och nääästan så man fällde en tår ibland, men snabbt tillbaka till skrattet! vilket är bra, för inte ska man sitta och grina bland en massa okända människor i ett mörkt rum, det är väl lite mysko. eller?
Bion var bra och resten av dagen och tiden innan var också lyckad :) en fin dag! finally.
Sen kom vi hem och la oss, trodde jag äntligen skulle slockna direkt jag la huvudet på kudde n men se så fel jag hade, ! johan däremot somnade med detsamma, och han snarkar också.. kanske också en orsak till mina sömnlösa nätter? nej det tror jag inte, för det är alltid någon som snarkar när jag ska sova så det är nog inte riktigt ett av problemen, men om det hade varit det hade det varit ganska lättlöst, för jag är trots allt ganska stark, och har många kuddar, om ni fattar vad jag menar!? Mohahaha, nej men det är tryggt att ha någon som snarkar, då behöver man ju inte höra en massa andra ljud som också skrämmer vättet ur en, (lägg märke till "också" ;) hihi) nej nu ska jagv krypa ner och stirra i taket några timmar till! klockan är ju trots allt inte så mkt! bara ett, igår var klockan nog fem eller så när jag somnade. som sagt, en läkare skulle kanske vara bra, eller kan man ta ut sömnpiller receptfritt? hmm. nåt att kolla upp. men va läskigt med såna piller tänk om man råkar ta överdos och inte vaknar eller om man sover och det börjar brinna och inte kan vakna för man typ hamnar i dvala av pillren? okej nu ska knäppfiijah lägga sig innan hon kläcker ur sig nåt annat obegripligt och .. konstigt. fast det kommer nog mer imon !;) haha. hadet bra! Godnatt


Fiijah                 v


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0