02:46



Hej! Godmorgon eller godnatt eller vad man nu säger.. klockan är snart tre och jag har ännu inte somnat. vad säger man då? ja, jag nöjer mig med hej för tillfället.
Idag var det sol! äntligen , och varmt och skönt, väääldigt varmt, men inte ska man klaga nu när solen och värmen kommit nejdå inte alls. fick lite färg idag också, har ganska lätt för att bli brun men jag är så otålig så en timme i solen så ska man vara brun sen! haha, åkte till hålldammen med brusarna i "morse" halv ett var hon men jag hade bara hunnit kliva upp och käka frukost. (japp jag åt frukost ;) sommarfrukostar sent på förmiddagen i solen är det bästa).
sen cyklade vi dit, var väl där en och en halv timme och solade och badade :) mysmys!
sen åkte jag myllan och marie till ica och handlade lite gött, jag köpte choklad, kräftstjärtar, nudlar och en glass :) mumma. gjorde sen en sallad när ja kom hem med kräftorna, gurka, körsbärstomater, fetaost, pasta och en egengjord dressing. säger bara en sak om de MUMS! ;) varit nyttig och käkat sallad två dagar irad nu :) good for me..

Dragracingen i Orsa var super ! bra bilar, bra väder, bra sällskap, BÄST ljud! ;) man kunde känna öronen fladdra när dom startade dom värsta bilarna hur najs som helst, kanske fick man lite ont av allt hålla för öronen men i love it ! :D
lite segt när man fick vänta så länge, ville ju se, morgan, norling och lingvall men efter två timmars väntande stod vi inte ut av tystnaden, är man på dragrace ska d väl fan vara drag också ;)
resan dit och hem var också skoj, jag tycker det är kul att åka bil med rätt sällskap, och med älsk och göte i bilen hade jag det också :) sång, prat och skratt och en massa monster. hah, finfint :) handlade också en t-shirt i ett utav stånden där (a) en MUSTANG!!! jag lära bara, letade som en galning efter en snygg mustang t.shirt men hittade ingen så jag tog den som var snyggast utav dom som fanns, för jag bara lära ha en ju! hahah. mustangfreak..
Morgan kom iaf tvåa med camaron hörde jag idag , naajs ! fan ville ha stannat och sett d menmen.. här är det pojkarna som vill hem från bilarna och tjejen som vill stanna, hah, geek.

nejnu har solen snart gått upp! men jag är verkligen inte alls trött ! inte alls... men jag vill inte vända på dygnen helt heller. kanske lika bra att försöka iaf.. hm, ja så får det bli!
och anna, här har du din uppdatering ;) mitt i natten , haha.

Ja, Godnatt då, kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0