10:07



Godmorgon!      Idag har solen lyckats titta fram ! woho, man började just undra vart den hade tagit vägen och om man bara drömt att solen existerade? hah, men nu är den iaf här och jag ska senare till stranden med brudarna och fika :) äntligen ! fast det är bara det att det är inte jättevarmt, men solen är ju framme lite iaf så vafan. skit i om de inte bränner på ryggen (även fast jag bara lägtar efter det!) får göra det bästa av situationen :)

Igår var jag och Johan på bio :) kollade på Baksmällan klart värd att se kanja säga ! ;) hihi..
Nu ska jag och mamma åka till svans och hanla fika till mej och nåt att käåka till lunch :)
byebye!

Kommentarer
Postat av: Anna

Tråkigt att jag inte kun de följa med:( Men vi har ju hela lovet på oss;D

2009-06-17 @ 11:05:00
URL: http://modig77.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0