FREDAG!

UTMANING FÖR BLOGGARE!

Har jag..? :

1. Kysst någon ? - jajemen
2. blivit kysst ? - jajemen
3. Blivit kramad ? - ofc :D
4. Sjungit ? - Every day, just nu faktiskt ;)
5. känt dig fånig ? - oh yes
6. saknat någon ? - oja
7. Ljugit ? - jo det med
8. Rökt? - nope, im smoke free ;)
9. Testat droger? - nejnej
10. Åkt fast av polisen? - jag har inte fått körkort än ;) (a)

Om mig.. :

1. Jag har aldrig: Hoppat bungyjump.
2. Jag vill testa: Köra formel1 :D
3. Jag gillar: Älskar johan och mina vänner !
4. Jag ogillar: KORV
5. Jag hatar: falskhet, må dåligt, mm
6: Jag är trött på: folk som tror dom är bäst och alltid kan få som dom vill. mm
7: Jag vill ha: finns massor.
8. Jag behöver: där med.
9. Jag behöver inte: problem,


Kärlek:

1. Killar eller tjejer?: johan, men jag kärlekar mina brudar med ;)
2. Är du kär?: -ja det är ja,
3. Singel/ upptagen?: upptagen!
4. Saknar du honom/henne?: nja, han åkte nyss så.
5. Vem kysste du sist?: -johan
6. Vem kramade du sist?: johan,
7. Längsta förhållande: det jag är i nu ofc. snart 2 years :)
8. Första kyss?: när ja va 15 ;;)

Jag utmanar bloggare: Anna ! Frida och Malin:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0