Regnet det bara öser ner..



Hallå .                                         Sitter inne och kollar på the hills eftersom att det regnar igen.. så tråkigt.
Men jag har iaf hunnit med att gymma med mallan :D najsnajs, har man gjort dagens träning och om det slutar regna nångång innan natten kanske jag hinner med en promenad också :)

Imon är det alltså midsommarafton vilket inte alls känns så jätteskoj nu när det är grått och blött ute, man vill verkligen inte ens titta ut. hellre stannar man i sängen.. men det är väl som det är, man kanju lixom inte flytta på midsommarafton. eller ? Hoppas att man hittar på nåt kul imon iaf som kan få en att glömma vädret! :) hoppas kan man ju! 

Igår när jag var ute och gick med anna fick jag myggbett, och eftersom att jag är allergisk mot myggbett så ser det inte ut som att det var en mygga utan mer som , ja ett jättemonster som tagit en tugga. typ sex-sju stycken och dom är jättestora och röda och kliar och sviiider. gaah. på rumpan av alla ställen. wee .

Nu ska jag ringa johan och säga till han att han får svänga in och handla nå goa mackor som vi kan käka ikväll :D mumma ! hade gött allesamman cóch håll tummarna med mej att solen kikar fram igen så fort som möjligt!

Byyyye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0