Solen gick i moln igen..



Godmorgon ! Klockan är 11.21 och jag har inte klivit upp ännu ;) fast jag har varit vaken sen typ åtta, men ändå hah ! det är ju sommarlov för tusan !
sa till johan att väcka mej imorse innan han åkte till jobbet för att jag skulle ta en promenad då, och att han INTE under vilka som helst omständigheter skulle låta mig ligga kvar! men när han väckte mig sa jag bara - nej jag orkar inte. okejdå sa han och så åkte han ! fandå. hahah lite mer envis kanske (x

Nu ligger jag som sagt kvar i sängen och kollar runt lite på datorn, och lyssnar på massa gammal musik som jag inte lyssnat på på ca ett år eller så. minnen kommer upp ;D najs!
Funderade kanske på att lura hit malin att kolla på Twilight ;) om hon fortfarande inte sett den , :) sen ikväll blire kanske farmor :)

Nu ska jag klä på mej och ta en kopp kaffe ;D wee.
Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0